Szkolenie dla firm
Nauczę twoich pracowników obchodzić się z pieniędzmi!
Zauważyłaś, że Twoi pracownicy nie potrafią obchodzić się ze swoimi pieniędzmi?
Mimo podwyżki, nagrody czy awansu ciągle narzekają na ich brak? Być może masz po prostu w swojej organizacji osoby w trudnej sytuacji finansowej? Może obawiają się o swoją przyszłość, chcieliby, ale nie potrafią zarządzać swoim budżetem domowym? Nie wiedzą od czego zacząć?
Zainwestuj w szkolenie dla swoich pracowników, aby zdobyli nowe, potrzebne kompetencje. Zatroszcz się o ich finansową przyszłość.
Ty sam/a nie możesz osobiście poprawić sytuacji w jakiej się znaleźli. Nie wszystko rozwiąże kolejna podwyżka, nagroda czy awans. Podaruj swoim pracownikom narzędzia, dzięki którym spojrzą inaczej na swoje dochody i zmienią podejście do swoich finansów.
Jako pracodawca masz realny wpływ na to, aby Twoi pracownicy zmienili swoje podejście do finansów osobistych, aby nauczyli się zarządzać swoim budżetem domowym. Ułatw im edukację finansową, z moją pomocą będzie to nie tylko ciekawe ale także ekscytujące!
Zarządzanie budżetem domowym to świadomość i odwaga dokonywania wyborów w codziennym życiu, to podejmowanie właściwych decyzji dotyczących wydawania pieniędzy, to także otwartość na nowe możliwości oszczędzania, gromadzenia i pomnażania pieniędzy.To wzięcie odpowiedzialności za swoje obecne życie i gotowość do podejmowania wyzwań.
Naucz swojego pracownika obchodzić się ze swoimi pieniędzmi żeby dobrze wykorzystał kolejną podwyżkę i potrafił optymalnie zarządzać swoim budżetem domowym. Taka wiedza przyda się mu na całe życie!
Podczas webinarium/warsztatów online
(lub stacjonarnie) uczestniczki/cy:
dowiedzą się w jaki sposób najlepiej poznać swoje koszty życia
dowiedzą się czym są i jak znaleźć dziury w budżecie
dowiedzą się jak ograniczyć niepotrzebne wydatki
dowiedzą się gdzie szukać oszczędności
dowiedzą się jak planować budżet
poznają najprostszy podział budżetu domowego (dla singli i dla par)
dowiedzą się po czym poznać przemoc ekonomiczną (pierwsze symptomy)
zostaną zmotywowane/ni do działania i podniesione/ni na duchu
Jeśli Twoi pracownicy wracają ze sklepu i zastanawiają się, na co wydali swoje pieniądze lub za każdym razem, gdy wchodzą na swoje konto bankowe mają wrażenie, że ich pieniądze rozchodzą się z prędkością światła, to ten webinar jest właśnie dla nich!
Dzięki szkoleniu ze mną zyskasz pracowników, którzy
- będą lepiej zarządzać swoim domowym budżetem, czyli rzadziej przyjdą po podwyżkę lub premię,
- swoje umiejętności przełożą na lepsze gospodarowanie finansami firmy
- będą bardziej skupieni na pracy i nie będą ich rozpraszać pozazawodowe problemy finansowe, koncentracja podniesie jakość ich pracy
- będą wdzięczni pracodawcy, że o nich zadbał, a dzięki temu będą bardziej skorzy do większego zaangażowania się w obowiązki
- będą mieć większą satysfakcję z życia prywatnego i zawodowego
- nauczą się jak żyć poniżej swoich dochodów po to żeby zacząć oszczędzać
- zintegrują się realizując wspólnie podobne cele budżetowe poprzez firmowe wyzwania
Twoja firma zapewni sobie na rynku pracy wizerunek dbającego pracodawcy, a to przyciągnie wartościowych pracowników!
Dlaczego ja?
Jestem Certyfikowaną Trenerką Mentalną i od 2019 roku prowadzę warsztaty (online jak i stacjonarne) dotyczące zarządzania budżetem domowym w całej Polsce i poza jej granicami (dla Polonii w Brukseli oraz Edynburgu).
Jestem autorką publikacji dotyczącej zarządzania budżetem domowym, którą przygotowała na zlecenie Gminy Miasta Gdańska w czerwcu 2023 dla mieszkańców i mieszkanek Gdańska w ramach Tygodnia Bezpieczeństwa Ekonomicznego we współpracy Centrum Bezpieczeństwa Ekonomicznego i Wsparcia Osób Zadłużonych w Gdańsku.
Jestem także mentorką Fundacji Kobieta Niezależna Kamili Rowińskiej i Ekspertką Fundacji Sieci Przedsiębiorczych Kobiet oraz Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką Olgi Kozierowskiej.
Prowadzę praktyczne warsztaty dla pracowników firm i instytucji dotyczące zarządzania budżetem domowym w ramach działań „wellbeingowych”, jak nowy benefit.
Współpracowałam m.in. z: HP, BANK POCZTOWY, BANK BPH, LSEG, RANDSTAD, HAYS, PROVIDENT, COSINUS, DORACO, TEATR SZEKSPIROWSKI W GDAŃSKU, HOTEL MERCURE, CENTRUM PRAW KOBIET, ORGANIZER ZOBOWIĄZAŃ, FUNDACJA SHARE THE CARE, FEMMERITUM CZY PEKABEX.
Moimi klientami był również Gdański Zespół Żłobków, gdańskie przedszkola, Gdańskie Centrum Usług Wspólnych czy Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Gdańsku, dla którego szkoliłam pracowników socjalnych do pracy w terenie z osobami w kryzysie finansowym.
W praktyczny sposób pomagam osobom zarządzać budżetem domowym tak, aby w ich portfelach zostało więcej pieniędzy, wszystko po to aby podnieść jakość i standard ich życia poprzez realizację najskrytszych marzeń. Odczarowuję budżet domowy udowadniając, że pieniądze łączą a nie dzielą ludzi i są przepięknym narzędziem do czynienia dobra!
Jeśli czujesz się odpowiedzialna za swój zespół, chcesz mieć wpływ na jakość świadczonej przez nich pracy, nie boisz się nowych wyzwań i tego samego chcesz uczyć ludzi, którzy zasilają Twoje szeregi, to zapraszam do kontaktu.